İngiliz Express gazetesinin çifte yakın bir kaynağa dayandırdığı haberine göre 2021’deki oldukça ses getiren Oprah Winfrey röportajı, 2022’deki başarılı Netflix belgeseli ve Prens Harry’nin çok satan otobiyografik romanına rağmen büyük markalarla sonuca varmayan ama varması gereken görüşmeler yapılmış.
Aynı markalar sonrasında Kraliyet Ailesi’nin başka üyeleriyle çalışmaya başlamış.
Kaynağa göre Harry ve Meghan sıklıkla Dior giymiş ve markanın büyük hayranlarıymış. Harry taç giyme törenine Dior takım giymişti ve markayla bir bağ kurmaya başlamışlardı.
Ardından Dior, Camilla ve Kraliyet Ailesi’nin başka üyeleriyle çalışmaya başlamış. Ayrıca The Crown’da Kate Middleton’ı canlandıran oyuncu Meg Bellamy’i markanın yüzü yapmış.
Markle, Nisan 2023’ten beri WME isimli ajansla birlikte çalışıyor fakat herhangi yeni projeye imza atılmadı. Aksine Spotify ile 20 milyon dolarlık anlaşmaları feshedildi ve Markle’ın Pearl isimli belgesel projesi Netflix’te iptal edildi.
Kaynak, ekibin bu noktada ne yapması gerektiğini bilmediğini ekliyor. Acaba gerçekten projelerin iptalinin arkasında Kraliyet Ailesi mi var?